Eipä muuta sanottavaa kuin, että tuskinpa tuosta enää nousee.
I think it will never rise up.

Lähdin etsimään lumisateen jälkeen eläinten jälkiä hangelta. Tuuli oli jo ehtinyt pyyhkiä ne pois. Tätä jälkeä tuuli taas päinvastoin vahvisti.

I went after snowfall to find animal tracks on the snow. I was late because wind had been wiped them off. This track was left and instead wind made it stronger.
Varjoja hangella. Ihmisen kasvoja, raskaana oleva nainen, mitä vain haluat nähdä…

Shadows on the snow. Human faces, pregnant women, what ever You want to see…
Vielä yksi ja loput kyseisestä tapahtumasta. Tässä kuvassa on kaikki. On se kaunis.

Tämän linkin https://picasaweb.google.com/118405774000560565757/20130226?authuser=0&feat=directlink takaa löytyvät loput kuvat.
Kesän on pakko olla jo lähellä. Tuli myös kokeiltua, että E-PL5 on tarpeeksi nopea ainakin näiden klassikkojen kuvaamiseen. Vanha E-PL2 oli vahvimmillaan trial-kisoissa ja mp-näyttelyissä.

Summer have to be near. Test drive with E-PL5 shows that it’s is fast enough for classic bikes. My old E-PL2 was good in motorcycle trials and motorcycle fairs.
Ei muuta sanottavaa. Valomiehelle osa kunniasta.

Nothing further to say. Credits also to light designer.
Salon taidemuseossa Heikuran We walk alone / Dark Zone

At Salo Art Museum Heikura’s We Walk Alone / Dark Zone.
Pähkinäpensaan viimevuotiset lehdet. Kaunis ruskea.

Last season leaves of Common Hazel. Beautiful brown hue.